درسا گل مندرسا گل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

درسا مروارید قلب مامان وباباش

دلتنگی

1392/10/12 0:07
نویسنده : عاشق درسا
751 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امشب جات کنار من و درسا خالیست.شیفتهای کاریت زیاد شده و درسها سنگین تر .نمیدونم چرا امشب دلم بهونتو شدید میگیره .فکر کنم درسا هم جدیدا بیتابی میکنه برات اخه فهمیده تو بهترین بابای دنیایی.عزیزم از همین جا بهت خسته نباشی میگم.

 love

 عزیزم در نبود تو من مثل چشمام از درسا مراقبت میکنم چون میدونم عاشقانه دوستش داری میبینم که چطوری بهش محبت میکنی و خدا رو شکر میکنم از این همه عشق .خدا رو شکر میکنم از این همه نعمت که بزرگترینشون تویی نه همه چیز تویی .پس قشنگم مراقب خودت باش و این و بدون نفس من و درسا به نفسته.خدا حافظت.

     

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانِ حنـــــــا
14 دی 92 15:17
عاشقِ این عاشقانه هام عشقتون پایدار
عاشق درسا
پاسخ
مرسی عزیزم سهراب راست میگفت که زندگی بال و پری دارد به وسعت عشق