درسا گل مندرسا گل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

درسا مروارید قلب مامان وباباش

مژده مژده عکسهای 5 ماهگی

1392/12/13 22:40
نویسنده : عاشق درسا
968 بازدید
اشتراک گذاری

خوب داستان ار اونجا شروع شد که خدا ی مهربون از بین گل هاش یکی انتخاب کرد برای من .  

خدای مهربون درسا جونو کادو پیچ کرده بو برای مامان مونا و بابا مهدی.خدا جونم این بهترین کادویی که گرفتم.ممنون

و من کادو رو باز کردم .دخترمه درسا خانم.

 

ای عزیزتر از جانم تو اومدی و دریای عشق مارو عاشقونه تر کردی دوستت داریم.

 

 

 دیدنت ارامش قلبمه

 مامن من گذاشتمت تو کادو ودادمت به بابا مهدی همیشه دلم میخواست بهترین هدیه را بهش بدم اینم بهترین هدیه

 

 ای جونم که سرتو بالا میکنی و دنیای قشنگ دورو برت را نگاه میکنی ممنونتم که قلبمو تسخیر کردی

 

 

 شیرینم شیرین تر از همیشه شدی .دوسسسسسستتت دارم .

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ایدا
14 اسفند 92 10:55
الهی من قربون این دخمل خوشگل بشم چقدر تو نازی ماشااالله خدا برای مادر و پدر مهربونت حفظت کنه و به جمع سه نفری تون شادی و سلامتی بده انشالله
عاشق درسا
پاسخ
ممنون خاله ایدا انشاالله نی نی شما هم زود بیاد دوست من بشه باشه
مریم
14 اسفند 92 11:27
الهی من دورت بگردم خوشگلمممممممممممممممم چه عالی شده عکسااااااااااات نفسم
عاشق درسا
پاسخ
ممنون خاله مریم به عکسهای حنا جون که نمیرسه مرسی
مامان پرهام
14 اسفند 92 14:38
خیلی خیلی عکسها قشنگ بودن اینقدر که دلم میخواد درسا خانومی بخووووورم
عاشق درسا
پاسخ
مرسی خاله جونم چشمات قشنگ میبینه
نازی
14 اسفند 92 23:52
سلام مونا جون منم این روز به شما تبریک میگم
عاشق درسا
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مهتاب
16 اسفند 92 11:56
ای جوووووووووووووووووونم ماشالا عزیز دلم مامانی دیر اومدی اما با دست پر اومدیالهی فداش جوجه طلا
عاشق درسا
پاسخ
خاله مهتاب جون ممنون اینقدر سر مامان مونا شلوغه وقت نمیکنه بیاد اینجا ممنون که شما به من سر میزنید
مامان محیاآرام جانم
5 فروردین 93 20:23
تو عزیز دلمی دردونه ی مهربونمرسی خاله جونم