درسا گل مندرسا گل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

درسا مروارید قلب مامان وباباش

عروسکها

1392/10/11 0:54
نویسنده : عاشق درسا
664 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم جدیدا عاشق تلویزیون شدی و با دیدنش شدیدا هیجان زده میشی.عاشقتم مامان به دوتا از عروسکات نونی و سوسیس شدیدا علاقه داری .گل من سیدی شعر که برات میزارم ازجات تکون نمیخوری ومن هم راحت کارام را میکنم ماه من .

درسا در کنار نونی در حال شیطونی فکر کنم داره با عروسکاش صحبت میکنه ومیگه من چه مامان خوبی دارم .

درسا و نونی

حالا جرات داری عروسک را بگیر با این صحنه مواجه میشی.جونم کلوچه.

خوب مامان بغلت میکنه بوست میکنه شیر بهت میده بعد برات سیدی میزاره.

درسا جونم در حال نگاه کردن سیدی.

اخ نازم من تو رو می خورم نون خامه ای من.

یه چیز شیرین مالیدم به لبت شکموی من زبون نازت را در اوردی و شروع کردی دور دهنتو پاک کردن نازم چقدر من ومامان فاطی جونم خوشحال شدیم چه شبی بود.

دوست دارم شیرینم.ماچ

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محیا(ارام جانم)
13 دی 92 21:42
خیلی ملوسی نی نی ناز.عزیزم لینکت کردم
عاشق درسا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامانِ حنـــــــا
14 دی 92 15:19
واقعا هم شکلِ نون خامه ایه باید خوردش ....اوووووووووووووف میخوااااااااااااااااااااااااااامش
عاشق درسا
پاسخ
مرسی خاله جونم شما چقدر مهربونید.
kobra
15 دی 92 13:46
nakhori dokhmalemono azizam
عاشق درسا
پاسخ
خاله بیا به من سر بزن دلم برات تنگ شده بیا ببین من شبیه مافین با طعم شکلات شدم
mina
21 دی 92 20:52
asale khale . morvarid kocholoye khale cheghadar mashaalah to naziiiiiiiiiii
عاشق درسا
پاسخ
ای جونم خاله چه عجبی خیلی دزست دارم .ممنون به وب درسا سر زدی ترانه منو ببوس
مامان سهند و سپهر
24 دی 92 13:10
وای عسیسمممممممممم اون عکسه که داره سی دی نگاه می کنه محشره
عاشق درسا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم .خلاه جون من عاشق تلویزیونم