درسا گل مندرسا گل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

درسا مروارید قلب مامان وباباش

درسا و خرید از هایپراستار

1392/9/27 23:34
نویسنده : عاشق درسا
800 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون امروز تصمیم گرفتیم با بابا مهدی بریم هایپراستار اخه من عاشق خریدم اونم تو هایپر.خلاصه بین بردن و نبردن شما دودل بودیم اخه دفعه قبل که بردمت اذیت شدی.نه عزیزم بدون تو نمیشه تو باید باشی .از دست این بابا مهدی هزلر تا لباس تنت کردم .وای چقدر خوبه تو هستی چقدر خوبه خرید برای تو نازم .به سمت هایپر

درسا و بابایی

درسا بغل بابا جونش .هر چی گفتم کالسکه درسا رو بردار گوش نداد بعد پشیمون شد و گفت کاشکی کالسکه بود دستم درد گرفت.

درسا جونم کلی خرید کردیم تمام پولهای بابایی رو خرج کردیم واسه شما لباس و کتونی قرمز خریدم مبارکت باشه .تعجب درسا خانمم.

عاشق تعجبتم

 

 دخترم داشتم ازت عکس میگرفتم که یکدفعه بلندگو اعلام کرد از گرفتن عکس خوداری کنید بعد بابا مهدی گفت دید گفتم عکس برداری ممنوع است .خلاصه مامان جون ٣ساعتی اونجا بودیم وشما خانم .افرین مامان.من و شما از بابا مهدی به خاطر تمام چیزهای خوبی که برامون خرید تشکر کردیم و از بابا مهدی قول گرفتیم که زود مارو بیاره.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانِ حنـــــــا
14 دی 92 15:24
وای خدا عاشق تعجبتم من خریدات هم مبارکت باشه خوشگلم
عاشق درسا
پاسخ
مرسی عزیزم از لطفت