درسا گل مندرسا گل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

درسا مروارید قلب مامان وباباش

حرفهایی برای دخترم

1392/9/25 16:27
نویسنده : عاشق درسا
313 بازدید
اشتراک گذاری

 


  • درسای عزیزو مهربونم از روزی که خدا تو رو به من داده همه چیز به نظرم قشنگتر شده وقتی بابا مهدی رو انقدر خوشحال میبینم به خودم می بالم،اخه مامان بابا مهدی واسه من و شما خیلی زحمت کشیده همیشه تو تمام زندگیت قدرشو بدون ودستای ناز بابایی رو همش بوس کن چون مهربونترین بابای دنیاست .این و خوب میدونم اگه یک روز من تو این دنیا نباشم تو با وجود بابا مهدی هیچ کمبودی نداری.درسای نازم برای داشتن شما بابا مهدی خیلی زحمت کشید یکی از بهترین استاداش را انتخاب کرد .خانم دکتر طاهری پناه برای ما دو تا سنگ تمام میذاشت و بابایی را صدا میکرد ودر مورد شما کلی توضیح میداد..هر ماه یا ماهی دوبار بابا مهدی طفلک با این همه درس و شیفتهای سنگین شما رو میبرد پیش خانم دکتر وبعد از ان میرفتیم تفریح تازه من کلی هوس میکردم که بیچاره بابا مهدی.یادمه تو وسط زمستون دلم طالبی خواست اما بابایی اینقدر گشت تا اب طالبی پیدا کرد وهزاران هزار کار که اگر بخوام بنویسم مثنوی طولانیست.درسای مامانی این گوشه ای از زحمتهای باباست.مهدی جانم دستت دردنکنه به خاطر تمام فداکاریهایی که در حق زندگیت میکنی همیشه دوستتدارم وتا پای جان عاشقانه از خداوند منان ارزوی سلامتی و طول عمر تو نازم رادارم.هر روز برای دخترم درسا از خوبیهای تو داستانی میگویم تابداند پدرش چه فرشته ای است .خدا ضامنت باشد عزیزمقلبقلب
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرهام
24 آذر 92 0:24
عالی بود
عاشق درسا
پاسخ
مرسی گلم عشق دیگه