درسا گل مندرسا گل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

درسا مروارید قلب مامان وباباش

محرم 92 با درسا خانم

1392/9/12 22:45
نویسنده : عاشق درسا
162 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم پارسال محرم تو خیلی کوچولو بودی تو شکم مامان محرم نود و یک را می گم نازم خانمم شما 1 ماهه بودید.من نشسته بودم پای تلویزیون که یکدفعه گفت همایش شیرخوارگان حسینی.دلم لرزید گفتم خدایا بجه من سالم باشه سال دیگه ببرمش مصلای تهران واش نذرکردم ببرم شهدای گمنام.نازنینم شما امسال پیشمی عشقم وشادی دادی به من بابا مهدیت .عزیزم به خاطر شما روزی هزاران بار خدا را شکر میکنم دوستت دارم  زیاد.خلاصه جمعه 7 صبح من و شما و مامان فاطی رفتیم مصلی تهران و چه مراسم عرفانی بود.خدا را شکر که نظرم را ادا کردم .دخترم یکم دیر رسیدیم اصلا جای پارک نبود  ولی شما مثل همیشه خانم بودی و اصلا اذیت نکردی ماهم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)