درسا گل مندرسا گل من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

درسا مروارید قلب مامان وباباش

خدای من 6ماهگی

1392/11/5 16:31
نویسنده : عاشق درسا
771 بازدید
اشتراک گذاری

                    اخ جونم6ماهگیت مبارک نازمهورا  جونم 

عزیزم شروع غذاهای کمکیت مبارک .قطره اهن و مولتی ویتامینت مبارک .پیپیپ هورا

نازنینم خیلی خوشحالم که تو رو دارم .خدایا شکرت که منو به ارزوم رسوندی .خدایا هزاران هزاران بار

شکرت.

ارزوی دست یافتنی من درسای نازم .

ارزو

خدای مهربان به دخترم طول عمر با عزت عطا فرما.دست مهربونتو هیچ گاه از سر دختر من بر نداروهمیشه کنارش باش خدای رحمانو رحیم من.

عزیزم تو حین 6ماهگی شما مامان دل دردگرفت که چند تا دکتر رفتم که اخر سر تشخیص اپاندیس دادندومامان را را بردند اتاق عمل .یک روز توی بیمارستان بودم و شما رو ندیدم خیلی سخت بود .دقیقا 27دی.بعد اومدم خونه کلی بغلت کردم وبوس بازی و این حرفا .ای جونم بدون تو میمرم کلا دو روز پیش مامان فاطی بودی نازم.دستت درد نکنه مامان نازم .بعدشم مامان نسرین اومد برای نگهداری شما .خیلی درد داشت .امروز هم رفتی با دایی رضا و مامان فاطی واکسن 6 ماهگیتو زدی مبارکه نازم .پات ورم کرد و دست بهش میخورد گریه میکردی کمی هم تب کردی بعدش هم که بابا مهدی تا صبح نگهت داشت.

 درسا خانم این گل را تقدیم میکنه به تمام کسانی که این مدت براش زحمت کشیدند .از جمله بابا مهدی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)